hirdetések (x)

Nyitólap

2014.01.11. 21:11 Borbély Viktor

Szervusz Kedves Olvasóm!

Remélem nem haragszol, hogy ismeretlenül "letegeztelek". Úgy gondolom így majd lazább lesz a kapcsolatunk.

Az oldalt Neked hoztam létre, hogy praktikus tanácsokkal segítselek. Neked, aki szeretné kibővíteni az ismereteidet a mai kütyük világában. Az internet használata ne szükséges nyűg legyen, hanem élvezetes időtöltés számodra.

Hogyan kerüld el a nem kívánatos helyket, és fedezz fel értékes blogokat, keress új internetes társakat? Ötleteket adok, hogyan kell beállítani a kedvenc leveleződet, vagy az újonnan kapott mobiltelefonodat, tabletedet.

Jó szórakozást, jó felfedezést kívánok! :)

18 komment

Címkék: bemutatkozás nyitólap

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemismegy.blog.hu/api/trackback/id/tr235753322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EDit Kalocsáné 2014.10.15. 19:30:29

Kedves Viktor!
Kérlek segíts, magyaráz el,hogyan szabadulhatnék meg a Trust Rating-tól?
Megőrjít!
Ha kérhetem, kb. óvodás szinten.
Edit.

Borbély Viktor 2014.10.15. 21:54:21

Kedves Edit!

Kicsit utánaolvastam ennek a kártékony kiegészítőnek, ami egy másik program telepítésekor kerülhetett fel a gépre.

Több módot is találtam, ahogy meg tudnál szabadulni tőle.

1) Windows Start gomb -> Vezérlőpult (Control panel) -> Programok és szolgáltatások (Programs). Ezután megnyílik egy lista a telepített programjaiddal. Itt keresd ki a Trust Rating-et, és jobb klikk -> Eltávolítás (Uninstall).

2) Vannak programok, amik kifejezetten ilyen kártevők eltávolítására vannak.

AdwCleaner.
Itt letöltheted: www.how-to-remove.com/downloading/3516/0/
Ez letölt egy telepítőt, ezt kell elindítani.

A telepítés elején feldob egy ablakot, hogy engedélyezed-e, hogy módosításokat hajtson végre a gépeden. Igen.
Újabb ablak: I Agree (elfogadod a telepítési szerződést).
Ezután indul is a program. A Scan gombra kell kattintani.
Ez eltarthat egy darabig, a végén a Clean gombbal törli a megtalált kártevőket. Ezután újra kell indítanod a gépedet.

MalwareBytes.
Itt letöltheted: fr.malwarebytes.org/mwb-download/?language=en
A telepítése hasonló, követni kell. Next-next-finish :)

Miután elindult, a Fix now gombra kell kattintani.
Ez is leellenőrzi a gépedet. A végén győződj meg róla, hogy minden a Quaranten-ra van állítva, és Apply Actions-t válaszd. A gépedet újra fogja indítani.

Ajánlom még egy másik bejegyzésemet is, hátha segít.
nekemismegy.blog.hu/2014/02/09/vilagmeretu_reklam_plakat

Remélem megoldja ez a problémádat.
Kíváncsian várom a válaszodat!

Sok sikert hozzá!
Viktor

EDit Kalocsáné 2014.10.16. 12:27:25

Kedves Viktor!
Úgy néz ki, hogy sikert arattam, hozzáértő útmutatásod alapján.
Az első verzióval nem boldogultam, mert nem szerepel a fájl név a programo és szolgáltatások között.
A második települt, de nem volt hatásos, ( vagy én szúrtam el valamit).
A harmadik: a francia, sikert hozott!
Nagyon szépen köszönöm!
Edit.

Borbély Viktor 2014.10.16. 20:08:10

Kedves Edit!

Örülök, hogy végül összejött.
Ez ilyen! Több mindent ki kell próbálni, valami segíteni fog. Pont időben fogytam ki az tippekből :)

Örülök, hogy segíthettem!

EDit Kalocsáné 2014.10.31. 12:07:38

Kedves Viktor!
Megint itt lábatlankodok! Most olyan gondom van, hogy szeretnék a helyi lemezre videókat telepíteni, de nem tudok rájönni hogyan kell.
tudnál segíteni?
Üdvözlettel :Edit.

Borbély Viktor 2014.11.03. 21:42:22

Üdv ismét :-)
Videókat alapjában nem kell telepíteni. Elegendő, ha letöltöd és a Windows lejátszójával megnézed.
Vannak jobb lejátszók is. Pl. VLC player. A Google-al rá tudsz keresni.
Videókat tudsz nézni a www.youtube.com oldalon is. Itt aztán végképp nem kell telepíteni hozzá semmit. A keresőjében rengeteg videót találhatsz.

Remélem segítettem.

EDit Kalocsáné 2014.11.04. 06:19:10

Szia!
Azt hiszem, nem jól fogalmaztam. A videó megosztók még csak megvannak, de zabálják a GB,kat, nekem viszont csak 12,van a tarifacsomagomban. Ezért szeretnék a számítógép helyi lemezére telepíteni, hogy azután rongyosra nézhessem anélkül, hogy izgulnom kellene a GB fogyása miatt.
Zenét már tudok telepíteni, de a videó nem akar összejönni.Ehhez kérek segítséget, ha nem gond.
Üdv: Edit.

Borbély Viktor 2014.11.07. 21:17:11

Szia!

Nem értettük félre egymást.
Ha videót szeretnél letölteni, az is fogyasztani fogja az adatforgalmadat. Persze csak egyszer. Utána rongyosra nézheted :-)
Tehát vagy barátaidtól kérsz kölcsön DVD-ket, pendriveot, hordozható külső merevlemezt, vagy beosztod az adatforgalmadat.
YouTube videókat megpróbálhatsz letölteni a www.fullrip.net oldalról.
A videó linkjét kell megadni, ez átalakítja olyan formában, hogy a gépedre tudod menteni.
Remélem segítettem.
Majd írd meg légyszíves, hogy mire jutottál.

EDit Kalocsáné 2014.11.08. 16:27:24

@Borbély Viktor:
Kedves Viktor!
Köszönöm a kedvességed, és az ötleteket.
A kölcsönkérés nem megy(csak hümmögéssel férek bele a Woodstock generációba)A beosztás még ami szóba jöhet. A fullrip. netnél a gépem elkezdett sikoltozni, hogy vírus van.
Itt megtorpantam, de még vadászok. Kérlek, ha még eszedbe jut valami, mondd el nekem.
Üdv: Edit

EDit Kalocsáné 2014.12.24. 07:52:30

Kellemes karácsonyi ünnepet kívánok: Edit.

EDit Kalocsáné 2015.02.01. 10:49:53

Üdvözletem.
Kedves Viktor!
Megint itt vagyok, kérdezősködni.
Szeretnék magyar nyelvű feliratot varázsolni, angol nyelvű filmre.
Kérlek segíts.
Edit.

Borbély Viktor 2015.02.05. 20:01:22

@EDit Kalocsáné: Kedves Edit!

Tudom ajálani a www.opensubtitles.org/hu oldalt, ahonnan le tudsz tölteni feliratokat. Figyelj arra, hogy 1 v. 2 CDs változata van-e meg a filmnek. Sokszor a film címéből ki lehet találni, hogy melyik felirat lesz a jó hozzá (xVid, BluRay, DvDRip, stb.)

A Windows Media Player a SUB formátumokat fogadja el. A felirat file-nak ugyan annak kell lennie, mint a film címének.
Pl. Film: Rege Hollywoodrol HUN.avi, akkor a feliratfile Rege Hollywoodrol HUN.sub legyen. Így megtalálja a lejátszó.

Javaslom még a VLC lejátszót, ami SRT formátumokkal bánik jól (ez a népszerűbb). A file névre vonatkozólag a fenti igaz, de kézzel is meg lehet mondani, hogy melyiket használja (jobb klikk -> Feliratok (subtitles) -> Megnyit (Open) -> felirat kiválasztása.

Remélem segítettem.

EDit Kalocsáné 2015.02.06. 18:18:14

Köszönöm szépen!
Most már el tudok indulni.
Edit.

EDit Kalocsáné 2015.05.08. 15:15:00

Kedves Viktor!
Megint összeügyeskedtem valamit, és nem tudok tőle megszabadulni. Kérlek, segíts!
Kezdőlapként megjelent a Findwide.com, és nem lehet más kezdőlapot beállítani, alapértelmezettként. Vele együtt megérkeztek a rendkívül agresszív reklámok is.Hogyan tudnék megszabadulni tőle, és visszaállítani a Googl-t alapértelmezett kezdőlapnak,úgy, hogy az maradjon. Ne kelljen minden egyes művelet után, újra beállítani.
Üdvözlettel: Edit.

EDit Kalocsáné 2015.05.10. 18:48:47

Szia Viktor!
Átolvastam az első válaszodat, és elkezdtem próbálkozni az ott ajánlott linkekkel.
Az első letöltése után, már eltűnt, a finvide.
Letöltöttem az adblockot, eltűntek az erőszakos reklámok.
Most csak az a kérdés, hogy tényleg ki lett irtva, vagy csak elbújt. Tudnál erre a kérdésre válaszolni?

Borbély Viktor 2015.05.10. 20:06:57

Szia Edit!

Úgy gondolom, hogy a nem kívánatos kártevőket elég könnyű eltávolítani. Nem annyira erőszakosak. Az AdBlock nem távolítja el a kártevőket, csak megtiltja, hogy egy ablakot dobjanak a böngészőben.
Szerintem egy alapos ellenőrzés után biztonságban érezheted magad. Futtasd le az ellenőrzést a többi eszközödön is: külső meghajót, pendrive stb.

EDit Kalocsáné 2015.11.15. 18:02:41

Kedves viktor!
A múltkori kérdésem, valószínű nem jó helyre írtam.
Ezért, újból megkérdezem, mitévő legyek, a rengeteg üres mappával, és fájlal.Ha törölni akarom őket,engedély kérésre utasítanak.
Kérlek, segíts, ha tudsz.
Üdvözlettel:Kalocsáné Edit.
süti beállítások módosítása